Boty John Garfield

John GarfieldHodnocení: najhoršiezlépriemernédobrénajlepšie
Loading...

Kvalita obuvi rozhoduje nejen o našem pohodlí, ale také o dojmu, který uděláme na naše okolí. Boty často rozhodují o tom, zda budeme vypadat elegantně nebo jako lidé, kteří nemají vkus. Kdo chce vlastnit kvalitní boty by se měl obrátit na kvalitních výrobců značkové obuvi.

John Garfield je síť prodejen obuvi, která působí na území České a Slovenské republiky. Své pobočky a prodejny má v městěch jako třeba Ostra, Praha a po celé republice, kde prodává značkové boty a kvalitní obuv. John Garfield ale není jen obuv nebo boty, ale taky i módní doplňky.

Značka je pojmenována po slavném americkém herci, který byl populární v polovině 20-ho století. John Garfield hrál ve známých amerických snímcích, jako byl film Pošťák vždy zvoní dvakrát a podobně. Zemřel poměrně mladý ve věku 39 let.

Společenská obuv značky John Garfield patří k tomu nejlepšímu, co můžete v současnosti najít na trhu s botami. Kvalita je výborná a cenově je značka obuv přijatelná i pro české peněženky.

Oficiální stránka značky: john-garfield.com

Vyhledejte prodejnu bot ve svém okolí

V naši databáze se prozatím nenachází žádna prodejna bot značky John Garfield.

Boty John Garfield v naší nabídce

John Garfield OL053436

John Garfield OL053436 jsou dámské zimní kozačky. Svršek je z měkké a pohodlné syntetiky, podšívka je zateplená umělou kožešinou. Obuv je vhodné udržovat a ošetřovat podle přiloženého ...

Zkušenosti a názory:

  1. Iveta

    Dobrý den,
    mám dobrou zkušenost tou značkou a libí se mi i styl ženský, dobře vypadají na noze i materiál, hlavně kozačky, děkuji koupila jsem si je zas. Doufám, že mi udělají dobrou službu. Cenová relace je uspokojivá.

  2. Maxi Vera

    Zdravim tak s botami teto znacky jsem dost zklamana,maji byt kozene,jsem hubena,ale presto se dost vysmajdaly uz za 14dnu noseni,praskly,a nechteli mi vratit penize,misto toho mi je nevkusne opravili,cekala jsem cely mesic.Uz ty hn.u.s.n.e s.m.e.j.d.y od Garfielda/byl to herec ktery chla.s.t.al aa zemrel v 39letech/nikdy nechci.Je to s.m.e.jd znacka pojmenovana po nemene sme.j.d.a.c.kem americkem herci!!!!

  3. Maxi Vera

    Pokud tu chteji jen libive komentare,tak to nema smysl psat.Boty teto znacky jiz nikdy vice,rekla jsem o tonm vsem znamym,at neutraceji za tento s.m.e.j.d drahe penize!USA je v krizi,zadluzena az po usi,a snazi se vydelat na hloupych vychod.Evropanech!Bezte k Batovi,tam vam aspon vratej penize kdyz na to do pulroku pri reklamaci mate narok!Aloha

  4. Aja

    Nazdarek.Bohužel mám velice špatnou zkušenost s tímhle obchodem,boty zapáchají zvláštním lepidlem které nelze vyvětrat po reklamaci mi uznali vyměnu bot za ty stejné smradlavé. Navíc prodavačky neochotné drzé ,obchodní dům Karolína.Už nikdy víc vyhozené peníze.

  5. iva

    Kozačky této značky jsem si koupila asi před měsícem.Jsem s nimi spokojená,dobře padnou,neroztáhly se a rohlodla jsem se koupit ještě jedny.
    Ceny příznivé,navíc slevy.Klidně bych doporučila.

  6. Robert

    připojím se ke kritikům, dceři po třech měsících odlezly podrážky, reklamace neuznána, personál neochotný, s nikým se dál nedá domluvit. Jediná možnost je ignorovat tuto značku (prodejna Ostrava Avion shopping park)

  7. Marcela

    Co bylo nevím . …..
    Ovšem 20.3.2015 se otevřela prodejna John Garfield na Kladně OC Central mají otevřeno 9-21h. Kolekce bot je krásná ,personál příjemný a dá se ušetřit se zákaznickou kartou 10%. Mají dárkové šeky v hodnotě 675kč a někdy další akce .Já kartu mám a dostala jsem dalších 10% za nákup,takže nesu botky za 20% slevu ! S reklamací jsem také spokojena , dostala jsem nové botičky . Chodím tam moc ráda a vždy si něco koupím . Mohu jen doporučut !!!

  8. Kola

    Ahoj, boty se mi zdají při své nízké kvalitě ještě stále předražené i ve výprodejích které právě probíhají. Když si vezmete že cena bot je pro koncového zákazníka až o 300 % vyšší než výrobní cena, tak vám musí být zle. A ty reklamace, tak to je fakt děs. Ani u šmejda deichmana/což jsou nejhorší boty vůbec, německý podřadný šunt,který by si v Německu svým občanům nedovolili prodávat/ to po měsíci mi odlezla údajně kožená stélka u žabek zn.Deichmann,naštěstí jsem boty vyreklamovala.Ale to bylo předloni,už to vůbec nechtějí brát zpět a uznávat.

  9. Petra

    Bohužel jsem tento obchod navštívila v CENTRÁLU Kladno dvakrát. Personál byl pokaždé neochotný. Mezi regály lízaly zmrzlinu a na můj dotaz, zda by mi mohly najít boty, mě málem probodly pohledem. Boty byly označené úplně jinou cenou, než byla na krabici. Ke všemu jsem si dovolila ty boty koupit a musely odložit lízání zmrzky. Ty ksichty co na mě paní prodavačka házela, mě jen utvrdily, že nikdy více. S takovou neochotou a neprofesionalitou jsem se nikdy nesetkala. Bohužel nechápu, co je tedy jejich pracovní náplní.

  10. Alena

    v říjnu koupila dcera celoroční vycházkové boty za 1400,- Kč. prodavačka doporučovala seč mohla, hlavně proto „protože jsou do každého počasí, speciální povrchová úprava, neteče do nich… “ prostě super.
    po 2 měsících občasného (!) nošení se celý svršek odtrhl. teď čekáme na výsledek reklamace, ovšem posílají prý to soudnímu znalci, který je jimi placený – jaký asi bude výsledek???????????? dám vědět, třeba jsem pesimista a jsou to slušní lidi…
    jinak boty jsou moc hezké, pohodlné atd. třeba jsme měly jen smůlu na „blbý“ kus, no ovšem ten znalec těžko bude na straně zákazníka… zatím nevěřím…

  11. Klára

    Koupila jsem v Karolině Ostrava u Garfielda v pondělí kožené kozačky, které stály přes tři tisíce. Hned při prvním nazutí příští den se u zipu utrhl jezdec. Zhruba po pěti hodinách, kdy jsem v nich chodila v kanceláři, se úplně rozdrolily oba podpatky (mám pečlivě nafoceno.) Dnes jsem šla reklamovat. Boty pošlou zpět výrobci, který mi odpoví do 30 dnů. PARADA! Nikdy víc!

  12. Simona

    John Garfield mohu posoudit z jiného pohledu. Byla jsem u této firmy chvíli zaměstnaná a byla to ta nejhorší práce a hlavně nejhorší jednání se zaměstnanci. Co se týče mzdy, dávají si veliký pozor, aby vám nedali o korunu navíc. Studentům, kteří jsou zde na případnou brigádu strhávají daně. Ačkoli je zaměstnanec v práci třeba 12 hodin, má údajně (podle vedení) nárok pouze na jednu půl hodinovou pauzu (což se neshoduje se zákonem, kdy je nárok na půl hodiny pauzy po každých 4 hodinách). Zaměstnancům nebyla poskytnuta ani lednička, ani mikrovlnka, takže zaměstnanci jsou odkázáni na to, aby si neustále kupovali jídlo v supermarketu či si nosili vlastní s tím, že budou celý den o jídle, které nesmí být v ledničce a které se dá jíst studené. Anebo si musí opatřit vlastní ledničku a mikrovlnku. Jednání zaměstnavatele je asi takovéto: „Já jsem někdo a ty jsi nikdo“.

  13. Monika

    Dnes jsem si byla pro vyreklamované zimní kozačky s tím,že se mi začaly uprostřed párat. Dostala jsem je po měsíci zpět a místo švu tam byl našitý pruh, který se mi tam absolutně nelíbí a netrefili se ani do typu koženky, i když to není tak vidět. Každopádně boty se mi teď nelíbí a bylo mi řečeno, že mám smůlu. Už tam nikdy nenakoupím. Kdybych zašla do opravny obuvi, udělala bych lépe!!

  14. Ludmila

    Tak ja mam. Dobrou zkušenost. Byla jsem vyměnit boty v Teplicich.protože mě po delší době tlačily.a v pohodě buď penize nebo výměna a koupila jsem si další troje v akci krásný pohodlný boty.Prodavačky super.

  15. Ludmila

    Tak ja mam. Dobrou zkušenost. Byla jsem vyměnit boty v Teplicich.protože mě po delší době tlačily.a v pohodě buď penize nebo výměna a koupila jsem si další troje v akci krásný pohodlný boty.Prodavačky super.

  16. Aleš

    Mé zkušenosti s touto značkou, přesněji řečeno její prodejnou v ostravském Futuru, jsou tragické. Po dvou měsících nošení se mi na zimních botech odloupl podpatek. Reklamace byla velmi nepříjemná záležitost. Ani po druhé opravě nejsem spokojen (na černé boty mi na podpatek nalepili červenou podešev, s tím že jim to připadá v pořádku, a boty jsou opravené). Zvažuji další kroky. Pokud někdo umíte poradit, budu rád.
    Každopádně si tam nikdy nekoupím už ani tkaničky.

  17. Petra

    Zdravim, tuto firmu ROZHODNE NEDOPORUCUJI!!! Chovani bylo pri vyrizovani reklamace bylo katastroficke!! Pani vedouci se do me navazela a byla velice arogantni a neprijemna!!! Takove chovani jsem jeste nezazila!! Takhle by se nemel se k zakaznikovi nemel chovat nikdy nikdo, at vypada na jakykoliv vek!!!

  18. Jana

    boty s touto značkou už nikdy, po dvou hodinách nošení jsem měla odřenou nohu od špatně všité vsadky na boku boty, paní vedoucí mi nejprve vysvětlovala, že je to moje chyba, že jsem si koupila botu, která není pro mou nohu vhodná, kdyby byla vhodná, neodřela bych si o botu nohu ??? takže to není výrobní vada, ale moje chyba a nikdo mi reklamaci neuzná, prý to nemá smysl reklamovat, trvala jsem na záznamu reklamace, pak jsem chtěla adresu reklamačního odd. a paní vedoucí mi sdělila, že adresu nemá, že má nové formuláře a tam adresa není, teprve ji musí zjistit, ale znovu mě informovala, že se nejedná o důvod k reklamaci a bude zamítnuta

  19. Cantral

    Tato firma působí seriózně. Ale. Obuv je objednávána z Číny od výrobce, který dodává obuv většině Vietnamců. Pobočka v Kladně není výjimkou. Pracuji v sousedním obchodě, a již několik zákazníku, se nám svěřilo, že ty samé boty viděli u Vietnamců na hl. třídě,za poloviční cenu. Nekvalitní obuv a ještě k tomu chování slovenského vedení vůči pracovníkům v Kladně je ne hezké. Tuto firmu nedoporučuji.

  20. beba

    zimni boty od nich nikdy vice po 14 dnech se vytahl svrsek od paty, reklamace neuznana pri jsou modni doplnek a ne na bezne noseni firma co dela posudek je firma se stejnim majitelem ci jednatelem jak jg takze si to delaji sami a po cteni na nete o reklamacich teto firmy vsechny reklamace poctive zamitli! tak si rozmyslets kde kupujete boty:-( jen nechapu ze jim to stale prochazi

  21. Jarda

    14.února jsem koupil zimní kotníkové boty v Teplické prodejně Garfield,protože stará obuv koupená v tržnici, tuto již třetí zimu nevydržela.Chtěl jsem si tady dopřát kvalitu a rozhodl se pro značkovou obuv. Vybrané botky jsem donesl domů a připravil k odchodu do zaměstnání na druhý den.Ihned při pokusu je závázat,praskl nýt který držel kovový úchyt vázání.To boty ještě neuděly ani krok ! V obchodě mi podali vyčerpávající instrukce,zkrátím to-peníze zpět ne,možno opravit do 30dnů nebo vybrat jiné boty,samozřejmě že dražší a doplatit.Takže co zbývalo,30dnů bos chodit nebudu,do dalších ještě dražších šmejdů také ne.Opravil jsem si to sám a už mě tam nikdo neuvidí.Lze si jen povzdechnout proč je náš obchodní reklamační řád tak „měkej“.

  22. Dušan Holý

    V lednu letošního roku jsem koupil v Olomouci v Šantovce u Garfielda sobě a synovi zimni boty. Byli v akci jedny za plnou cenu a druhé za 30 kč. Synovi se boty úplně rozlepily. Při reklamaci mi v obchodě řekli, že mi vrati 30 kč. Boty nám nevyměnili a ani nenechali opravit. Takže žádná akce, jak prezentovali, protože tím padem byli dražší boty zakoupené za plnou cenu. Při nákupu mě nikdo neinformoval o tom, že v případě reklamace vlastně žádná reklamace nebude vyřízena. Opravdu nedoporučuji nakup v tom to obchodě.

  23. panda

    Naštěstí nemohu posoudit kvalitu bot. Dnes jsem zavítala do obchodu v OC v Kladně. Vybrala jsem dvoje boty v „úžasné akci 1+1“. Na pokladně mě prodavačka upozornila, že se na tyto boty nevztahuje možnost reklamace. Jak jako? Porušují zákon? Neznají ho? Máme „stop stav“, přizvala si kolegyni na pomoc v objasňování. Jestli jsem na něco alergická, tak na chování, kdy zákazník je považován za úplného vola. Boty jsem nechala u pokladny a odešla nakoupit jinam. Sem už nikdy.

  24. Lukáš Fojtík

    V Akci tam nikdy nic nekupujte a vůbec tam nic nekupujte, kvalita mizerná a nedají vám záruku na to co je třeba za 30,- v akci a nebo s dodatečnou slevou za vadu (lepidlo u švu = sleva 10% a bez další záruky). Reklamoval jsem módní nazouváky za 550,- Kč v akci 2+3. za 30,- Kč, kde po druhém použití začal praskat a odlupovat se povrch obuvy pod chodidlem. ( http://www.john-garfield.com/product_info.php?cPath=34_51&products_id=714 ) Reklamace = vrátíme vám 30,- Kč, zboží neměníme, nebo posouzení vady a následně vrácení 30.- Kč po 30 dnech podle zákona. OK. Tak poučte se z mojí chyby a kupte si kvalitní obuv jinde…Lukáš.

Napsat komentář ke značce

Pokud máte zkušenosti s touto značkou bot, kvalitou vyhotovení, případně s reklamací, budeme rádi, pokud se podělíte s ostatními návštěvníky.

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.
Pridejte komentář do diskuse a zdelte své zkušenosti zde.